Data lekcji: 06/05/2025
Grupa: Pick Up 4 WTOREK 17:30 S
Lektor: Sylwia Jedziniak
Temat lekcji: 29. Revision
Lekcja 1 – 45 min
Przywitanie – w kółku, na podłodze, pytania How are you itp. (5 min)
- MAGIC MAT (20 minut – zabawy) – zakres materiału z 3 ostatnich lekcji
- Zabawa OBSTACLE MAZE (14) przygotować: karty obrazkowe z kilku tematów, dużo (20-30) papierowych albo plastikowych kubeczków
Karty układamy dowolnie na końcu sali, przed kartami robimy tor przeszkód z kubeczków czyli układamy kubeczki do góry nogami tak, aby dzieci przechodząc przez nie musiały znajdować drogę i kluczyć. Następnie podajemy polecenie np. Find a banana albo Where is a dog a zadaniem ucznia jest dojść do obrazka a następnie zbudować proste zdanie z danym wyrazem np. The banana is yellow.
- Zabawa DODAJ I ZAPAMIĘTAJ (15) przygotować: karty obrazkowe
Dzieci mają swoje fiszki lub karty obrazkowe w rączkach. Ćwiczymy proste struktury „I like oranges, itp” Uczeń zaczyna, inny dodaje powtarzając wszystko od początku. Nauczyciel mówi „sprawdzam” i uczniowie rozkładają od nowa karty i mówią od początku wszystkie zdania.
- Zabawa GOAL II (16) przygotować: karty obrazkowe, moneta (albo inny znacznik np. magnes itp.)
Karty układamy na podłodze tak, żeby każdy uczeń je widział. Dzieci po kolei rzucają monetę celując w kartę, którą sami wybiorą i wcześniej nazwą. Jeśli trafią, karta jest ich.
- Zabawa GLOBAL READING (5) – przygotować: karty obrazkowe, karty wyrazowe
Prezentacja słów na kartach podobna jak na intro – pokazujemy kartę słowna, skandujemy słowo. Następnie dopasowujemy słowa do obrazków.
- WORKBOOK (20 minut)
Siadamy przy stolikach i wypełniamy karty pracy. Ważne jest aby rozmawiać z uczniami po angielsku i zadawać im pytania, które pojawiły się na lekcji i wykorzystywać nowo poznane słówka.
Przerwa – 5 min
Lekcja 2 – 45 min
SENSORY PROJECT (40 minut) : robienie jedzenia z modeliny