Aktualności i informacje dla Rodziców naszych Słuchaczy 

Grupa: Pick Up 3 PIĄTEK 16:30 S

Lektor: Klaudia Nazimek

Temat lekcji: 12. Revision 3

Treść lekcji:

Having fun
Colorful toys
My classroom

Zabawa LET’S MOVE! „Let’s move!”. Przygotować: karty obrazkowe
Dzieci siedzą w kółku i każde z nich dostaje kartę obrazkową, Następnie lektor wywołuje dwie karty,
a uczniowie, którzy je trzymają mają za zadanie wykonać polecenie z ashcards i zamienić się szybko
miejscami (np. I CAN DANCE! I CAN SING!).
(2) Zabawa TIME BOMB „Time bomb”. Przygotować: karty obrazkowe
Dzieci siedzą w kółeczku, na środku jest kupka z obrazkami. Nastawiamy timer np. Na 2 minuty.
Każdy po kolei bierze po 1 obrazku i mówi co na nim jest. Kiedy zadzwoni alarm dziecko które
zostało z kartę musi powiedzieć 3 słówka pod rząd albo nam pomagać w trakcie zajęć lub
znajdujemy mu inne zadania, np. Przyniesienie pudełka z cukierkami na koniec.
(3) Zabawa BOTTLE DROP „Bottle drop”. Przygotować: karty obrazkowe, butelkę z niewielką ilością
wody.
Dzieci siedzą w kręgu razem z nauczycielem. Na środku kładziemy stosik z kartami. Nauczyciel
bierze kartę w jedną rękę i pokazuje uczniom, pytając: What is it? i odpowiada It’s a …, i upuszcza
butelkę na ziemię. Następnie podaje butelkę uczniowi i pokazuje kolejna karte pytając: What is it?
Uczeń odpowiada, jeśli poprawnie, dzieci krzyczą Yes albo Correct i może upuścić butelkę, po czym
podaje ją do kolejnego ucznia.
(4) Zabawa TUNNEL START „Tunnel start”. Przygotować: tunel i karty obrazkowe.
Odpowiadanie na pytania odnośnie kart przed wejściem, jeśli odpowie poprawnie, wchodzi.
(5) Zabawa ASK ME A QUESTION. „Ask me a question”. Przygotować: karty obrazkowe, krzesełka
Dzieci siedzą w dwóch szeregach na wprost siebie na krzesełkach, mogą siedzieć na podłodze w
parach naprzeciw.. Jedna grupa trzyma karty w rękach, druga zadaje pytania. Dzieci kolejno pytają
swoją parę np. What is it? a drugi uczeń odpowiada zgodnie z tym co na w rękach. Następnie dzieci
chowają obrazki za siebie i z kolei grupa druga pyta a pierwsza odpowiada.
Można utrudnić pytając Where is …? a uczeń, który pamięta, odpowiada i pokazuje kto ma ten
obrazek.
(6) „Global reading”. Przygotować: karty obrazkowe, karty wyrazowe
Prezentacja słów na kartach podobna jak na intro – pokazujemy kartę wyrazową, skandujemy
słowo. Następnie dopasowujemy słowa do obrazków.