Aktualności i informacje dla Rodziców naszych Słuchaczy 

Data lekcji: 22/11/2024

Grupa: Pick Up 3 PIĄTEK 16:30 S

Lektor: Klaudia Nazimek

Temat lekcji: 11. My Classroom

Treść lekcji:

It’s a book, pencil, eraser, glue, ruler and backpack
What is this? How many pencils can you see? I can see three pencils.
Powtórka liczb 1-10

Prezentacja materiału. Przygotować: karty obrazkowe
Wprowadzamy nowe słówka i zwroty: What is it? It’s a book, pencil, eraser, glue, paper, ruler and
backpack/ How many pencils can you see?/ I can see three pencils, powtarzamy liczby 1-10
używając kart obrazkowych.
(8) Zabawa „Let’s count”. Przygotować: małe przedmioty np. kamyczki guziki, żelki, klocki itp.
Prosimy dzieci aby wyjęły określoną ilość patyczków określonego koloru, np. nd 5 green sticks.
Super sprawdza się jak chcemy wprowadzić dyscyplinę – liczenie bardzo uspokaja.
(9) Zabawa „What’s in the bag?”. Przygotować: przybory szkolne
Dzieci nie zaglądają do torby jedynie dotykiem wyczuwają przedmioty i zgadują co to jest.
(10)Zabawa „Rolling chair”. Przygotować: krzesło obrotowe, karty obrazkowe
Dookoła krzesła układamy karty (dobre na powtórkę), na krześle siada uczeń, pytamy: Are you
ready?, uczeń odpowiada: Yes, I am. Kręcimy krzesłem, tam, jak się zatrzyma, uczeń nazywa kartę,
która jest przed nim.
(11)Zabawa „ Jump if it’s you”. Przygotować: karty obrazkowe
Uczniowie kolejno losują karty i układają przed sobą. lektor wywołuje dzieci przez użycie nazwy z
obrazka np. crocodile a dziecko z tym obrazkiem podskakuje i powtarza zdanie wcześniej umówione
z tym słowem np. “I like crocodiles”. Lektor może wywołać dwa albo kilka razy pod rząd to samo
dziecko dla zabawy.
(12)Global reading. Przygotować: karty obrazkowe, karty wyrazowe. Prezentacja słów na kartach
podobna jak na intro – pokazujemy kartę słowna, skandujemy słowo. Następnie dopasowujemy
słowa do obrazków.