Aktualności i informacje dla Rodziców naszych Słuchaczy 

Data lekcji: 11/04/2025

Grupa: Pick Up 3 PIĄTEK 16:30 S

Lektor: Klaudia Nazimek

Temat lekcji: 26. Easter

Treść lekcji:

EASTER, EASTER EGG, EGG HUNT, EASTER BUNNY, HAPPY EASTER
Where are the eggs?/ How many … have you got?/ Powtórka liczb 1-10

(1) ➡ Presentation ➡ przygotować: karty obrazkowe
Wprowadzamy nowe słówka i zwroty: Easter, Easter egg, egg hunt, Easter bunny, Happy
Easter, Where are the eggs?/ How many … have you got? /Powtórka liczb 1-10 – używając
kart obrazkowych.
(2) ➡ Zabawa EASY PAIRWORK (77) ➡ przygotować: karty obrazkowe, słomki-różdżki
Dzielimy dzieci na pary. Rozkładamy obrazki na podłodze. Jedno dziecko jest nauczycielem,
drugie uczniem. Nauczyciel pokazuje różdżką magiczną (słomka + wycięty obrazek)
obrazek. Uczeń mówi po angielsku co jest na obrazku.
Nauczyciel: „What’s this?”/ Uczeń: ”It’s Easter”
(3) ➡ Zabawa HELICOPTER (78) ➡ przygotować: karty obrazkowe.
Uczniowie stoją w kółku trzymając karty wyciągnięte w ręce. Jeden uczeń siedzi na krześle
w środku, powoli się obraca dotykając kolejnych kart i nazywając je. Możemy zwiększać
prędkość obracania. Dobre przy wprowadzaniu słownictwa.
(4) ➡ Zabawa LET’S COUNT (34) ➡ przygotować: małe karty z pisankami albo królikami dla
każdego dziecka po 10 sztuk albo 10 sztuk jajek czekoladowych (wtedy każde dziecko liczy
po kolei), pudełka.
Dzieci liczą i wkładają obrazki lub jajka do pudełka albo koszyka.
(5) ➡ Zabawa FIND (79) ➡ przygotować: małe karty dla każdego ucznia albo jeden zestaw
dla wszystkich, wtedy układają po kolei.
Nauczyciel mówi Find np. 5 bunnies a uczeń szuka i układa 5 kart z królikiem.
Strona 53 z 74
(6) ➡ Zabawa GLOBAL READING (9) ➡ przygotować: karty obrazkowe, karty wyrazowe
Prezentacja słów na kartach podobna jak na intro – pokazujemy kartę słowna, skandujemy
słowo. Następnie dopasowujemy słowa do obrazków.