Aktualności i informacje dla Rodziców naszych Słuchaczy 

Data lekcji: 10/03/2025

Grupa: Pick Up 2 PONIEDZIAŁEK 16:30 J

Lektor: Klaudia Nazimek

Temat lekcji: 22. Revision 5

Treść lekcji:

Toys, moving around, transport”

„Zabawa false/true”. Przygotować: karty obrazkowe, tablica, markery.
Na tablicy rysujemy zielonego ptaszka, – fiszkę (v) i czerwony krzyżyk (x) i pionowa kreskę
między nimi. Nauczyciel pokazuje obrazek i mówi wyraz, jeśli się zgadza z obrazkiem, dzieci idą
na stronę tablicy z fiszką, jeśli się nie zgadza, idą na stronę false.
18) Zabawa „Underpass”. Przygotować: karty obrazkowe.
Dwoje uczniów trzyma kartę w wyciągniętych do góry rękach, reszta dzieci przechodzi po kolei
pod rękami powtarzając zdanie ze słowem z karty, podane przez nauczyciela albo wymyślone
przez dzieci np. I like tomatoes. Po przejściu pod rękami dziecko przyciska dzwonek (jeśli nie
mamy dzwonka to może przybić piątkę nauczycielowi) i wraca na koniec kolejki. Po całej kolejce,
zamieniamy dwoje uczniów, którzy trzymali karty i powtarzamy wszystko z inną kartą, innym
słowem i zdaniem.
19) Zabawa „Tunnel orders”. Przygotować: – tunel i 2 zestawy kart obrazkowych.
Tunel jako kurtyna: ktoś się chowa, podnosimy tunel na nim, wybiera kartę, Opuszczamy tunel,
dzieci na komendę osoby w tunelu przynoszą karty rozłożone po sali (bring …) albo stają na
karcie (go to …) lub też jej dotykają ( touch …).
20) Zabawa „Chanting chairs”. Przygotować:: krzesła w kole (dla każdego), karty
Nauczyciel bierze kartę i układa z nią zdanie – np. I like bananas, yes, I do, zależnie od tematu
zajęć. Dzieci chodzą dookoła krzeseł, powtarzają zdanie a na sygnał nauczyciela np. dzwonek,
siadają na krzesłach, na jednym krześle jest położona karta, uczeń, który tam usiądzie mówi
wyraz i nauczyciel układa kolejne zdanie.
21) Zabawa „Memory II”. Przygotować: karty obrazkowe i wyrazowe.
Nauczyciel rozkłada karty z obrazkami na podłodze, dzieci losują kolejno ze stosu karty ze
słowami i starają się dopasować swoje karty do tych na podłodze.