Data lekcji: 25/04/2025
Grupa: Pick Up 2 PIĄTEK 18.10 S
Lektor: Klaudia Nazimek
Temat lekcji: 28. Routines in The Morning
„In the morning I: wake up, get dressed, brush teeth, eat breakfast.”
MAGIC MAT (część I około 10-15 minut – siadamy na macie)
11) Prezentacja materiału. Przygotować: karty obrazkowe. Wprowadzamy nowe słowa i
zwroty: In the morning I: wake up, get dressed, brush teeth, eat breakfast.
12) Zabawa „Kalambury”. Przygotować: karty obrazkowe. Uczeń losuje kartę i
demonstruje, co na niej jest a reszta zgaduje.
13) Zabawa „Dodaj i zapamiętaj”. Przygotować: karty obrazkowe. Dzieci mają swoje fiszki
lub karty obrazkowe w rączkach. Ćwiczymy proste struktury „I like oranges, itp” Uczeń
zaczyna, inny dodaje powtarzając wszystko od początku. Nauczyciel mówi „sprawdzam”
i uczniowie rozkładają od nowa karty i mówią od początku wszystkie zdania.
14) Zabawa „Running together”. Przygotować: karty obrazkowe. Karty zawieszamy w
różnych częściach sali, mówimy dowolne zdanie z wyrazem z którejś z kart, razem z
dziećmi podbiegamy do karty i wykonujemy czynność na niej przedstawioną. Możemy
zrobić dzieciom żart i podbiec do nieprawidłowego obrazka.
15) „Global reading”. Przygotować: karty wyrazowe, karty obrazkowe.
Prezentacja słów na kartach podobna jak w punkcie 1) na prezentacji materiału –
pokazujemy kartę wyrazową, skandujemy słowo. Następnie pokazujemy obrazki i słowa,
i dopasowujemy razem. Następnie prosimy dzieci aby spróbowały same dopasować oraz
przeczytać słowa