Data lekcji: 21/11/2024
Grupa: Pick Up 2 CZWARTEK 16:15 S
Lektor: Paulina Bobola
Temat lekcji: Body
„Head, eyes, nose, mouth, body, hands, legs. He’s got … She’s got…”
Prezentacja materiału. Przygotować: karty obrazkowe.
Wprowadzamy nowe słówka i zwroty: „head, eyes, nose, mouth, body, hands, legs/ he’s got, she’s
got„ używając kart obrazkowych. Skandujemy wprowadzane wyrazy jednocześnie uderzając
dłońmi o kolana lub klaskając.
(12)Zabawa „Touch your nose”. Przygotować: karty obrazkowe. Losujemy kartę ze stosu na środku i
mówimy „Touch your nose” jednocześnie pokazując, możemy zademonstrować z pomocą Małpki
Picko.
(13)Zabawa „Łapki”. Przygotować: karty obrazkowe i łapki na muchy. Nauczyciel rozkłada karty na
macie. Kady ucze ma swoj łapk i musi klepną obrazek, który powie nauczyciel lub inny
uczeń – w parach także możemy zaaranżować tą zabawę i wtedy jedno dziecko mówi drugiemu
w jaki obrazek klepnąć łapką.
(14)Zabawa „Tunel” Przygotować: tunel, kosz lub pudełko i karty obrazkowe.
Przed tunelem porozrzucane ashcards, a za tunelem kosz na „śmieci” (pudełko, kosz) – dziecko
zbiera dowolną kartę, mówi co na niej jest, przechodzi z nią przez tunel i wrzuca do kosza.
(15)„Global reading”. Przygotować: karty wyrazowe, karty obrazkowe..
Prezentacja słów na kartach podobna jak w punkcie (1) na prezentacji materiału – pokazujemy
kartę wyrazową, skandujemy słowo. Następnie pokazujemy obrazki i słowa, dopasowujemy.