Data lekcji: 24/01/2025
Grupa: Pick Up 1 PIĄTEK 16:30 J
Lektor: Paulina Bobola
Temat lekcji: Revision
”Fruit, numbers & body”
Rekwizyty: Małpka Picko, karty obrazkowe, 2 zestawy kart obrazkowych z 3 ostatnich lekcji: „fruit &
body”, małe karteczki z owocami – po 6 owoców na dwójkę dzieci, duże cyfry 1-6 na parę, Magic
Box, karty pracy.
Projekt sensoryczny: „Toytown 3”
Piosenki Hello/Goodbye (warto sobie śpiewać na początku i końcu każdej lekcji jeśli mamy czas)
• hps://youtu.be/a3ru_K32mHs Hello, how are you?
• hps://youtu.be/KZ3qlgGSwuE Hello, what’s your name?
• hps://youtu.be/4rNl30DRxuw Good-bye song
Piosenki do lekcji: wybrane z poprzednich zajęć
Czas: 45 minut
1. MAGIC MAT (część I około 10-15 minut – siadamy na macie). Przygotować: karty obrazkowe z
„fruit, colours, numbers”. Powtarzamy słownictwo z poprzednich lekcji:
B. Fruit: „a banana, an apple, orange, pear, I like apples. Do you like apples? Yes, I do. No, I
don’t.”
C. Body: „Eyes, mouth, nose, hands, legs”
1) Zabawa „Memo”. Przygotować: 2 zestawy kart obrazkowych o 2 tematach: „Fruit & body”.
Gramy w „Memo” – dzieci nazywają każdą podniesioną kartę.
2) Zabawa „Counng fruit” przygotować: małe karteczki z owocami – po 6 owoców na dwójkę
dzieci. Plaskowe lub wydrukowane duże cyfry 1- na parę. Kładziemy duże cyfry na stole u
góry, poniżej stosik owoców, Dzieci licząc po angielsku ładnie układają karteczki pod liczbami
w tej samej ilości. NP. pod liczbą 1 leży po jednym owocu, pod liczbą 2 leży po 2 owoce, itd.
3) „Gra w klasy”. Przygotować: karty z kolorami
Układamy karty z kolorami na podłodze, dzieci zdejmują buty i chodzą lub skaczą, lub dotykają
ich nazywając kolor.
4) Zabawa „Magic Box”. Przygotować: wszystkie karty obrazkowe i pudełko.
Wkładamy wszystkie karty do pudełka, dzieci losują kolejno z zamkniętymi oczami i pokazują
kolejnemu uczniowi pytając: „What is it?” Uczeń odpowiada i losuje kartę dla kolejnego.