Aktualności i informacje dla Rodziców naszych Słuchaczy 

Data lekcji: 23/01/2025

Grupa: Pick Up 1 CZWARTEK 16:20 J

Lektor: Klaudia Nazimek

Temat lekcji: Revision 4

Treść lekcji:

Body: eyes, mouth, nose, hand, leg, tail. „He’s got, she’s got”
Animals: „bird, pony, dog, cat”

1. MAGIC MAT (cz I około 10-15 minut – siadamy na macie). Przygotowa: karty obrazkowe z
body parts i animals.
• 1) Powtarzamy słownictwo z ostatnich zaj: Body: „eyes, mouth, nose, hand, leg, tail. He’s
got two eyes. She’s got a nose.” Animals: „a bird, pony, dog, cat.” Nauczyciel pyta małpk Picko
a nastpnie dzieci. Moe zademonstrowa dzieciom najpierw udzielajc odpowiedzi samemu,
a potem prosi je o odpowied. Wszystkie zabawy inicjuje lektor oraz małpka jeli dzieci
pocztkowo nie wiedz co maj robi.
• 2) Zabawa „Doctor, doctor”. Przygotowa: papier toaletowy. Naucz słówka „hurts”. Dzieci
powtarzaj za nauczycielem pokazujc na czci ciała i mówic np.: „My eye hurts, my mouth
hurts, my hand hurts my leg hurts” itd. Opcja: mona połczy dzieci w pary „Doctor” oraz
„Paent” . „Doctor” mówi do „Paent” „Are you ok? „Pacjent podnosi cz ciała i mówi „No,
my leg hurts”. Lekarz bandauje t cz ciała. Powtarzaj od punktu 2, a oboje graczy
skocz wygldajc jak mumie! Jeli zajdzie taka potrzeba, aby oswoi dzieci, najpierw
demonstrujemy na małpce Picko.
• 3) Zabawa „Kalambury”. Przygotowa: karty obrazkowe z czciami ciała. Ucze losuje kart
(cz ciała) i demonstruje, która cz ciała go boli a reszta zgaduje i odpowiada całym
zdaniem np. The head hurts.
• 4) Zabawa „Board Game”. Przygotowa: karty obrazkowe, kostki do gry. Układamy karty
obrazkowe na podłodze tak jak gra planszowa tworzc ciek. Dzieci kolejno rzucaj kostk i
id na odpowiedni kart liczc po angielsku. Nastpnie staj i reszta dzieci pyta „What is it?” i
wspólnie liczymy do 5 sekund a dziecko które stoi na karcie mówi, co na niej jest.
• 5) Zabawa „Fishing me”. Przygotowa: wszystkie karty obrazkowe. Rozkładamy na podłodze
małe karty obrazkowe z tematów Body i Animals z p